Oferta

Total Body ConditionigBody shape - płaski brzuchHip Hop & Video Clip DancePopping & LockingDancehall & RaggaTaniec WspółczesnyJazz & ModernSalsa & Latino Dance ActiveTowarzyski w parach i soloRytmika i GimnastykaYogaZumba & Slavica Dance
Total Body Conditionig
Celem zajęć TBC jest modelowanie całego ciała. Zajęcia te obecnie cieszą się wielkim zainteresowaniem zarówno wśród początkujących jak i zaawansowanych uczestników. Ich cechą charakterystyczną jest potensmedel-apoteket łączenie ćwiczeń aerobowych z ćwiczeniami wzmacniającymi. Zwykle są wykonywane w takt rytmicznej muzyki. Doborem odpowiedniej choreografii kieruje instruktor w celu uruchomienia zarówno górnych jak i dolnych partii ciała.

Trening TBC rozpoczyna się trwającą zazwyczaj 10 minut rozgrzewką, składającą się z prostych, łatwych do powtórzenia kroków. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu mogą być używane przeróżne sprzęty, najczęściej są to: hantle, tubingi,  obciążenia na nogi, step oraz piłki.

TBC to zajęcia dla wszystkich. Początkujący mogą rozpocząć treningi bez obciążenia by po wzmocnieniu formy sięgnąć po hantle lub zwiększyć ich wagę. W TBC nie ma poziomu zaawansowania ani ograniczeń wiekowych, w każdej chwili można dołączyć do grupy i rozpocząć treningi. Trenując TBC uzyskuje się wzmocnienie mięśni i poprawę ogólnej kondycji oraz utratę tkanki tłuszczowej. Dzięki ćwiczeniom skóra staje się napięta i lepiej ukrwiona co znakomicie wpływa na walkę z cellulitem i rozstępami. Cykliczność treningów wpływa na poprawę siły i sprawności co w konsekwencji daje efekt wysmuklenia całej sylwetki.

Body shape - płaski brzuch
Body shape to ćwiczenia, które służąc wzmacnianiu wszystkich partii ciała w szczególności ukierunkowane są na mięśnie brzucha. Na trening składa się rozgrzewka, ćwiczenia wzmacniające mięśnie oraz ogólne ćwiczenia rozciągające. W trakcie zajęć wykorzystuje się ciężarki, stepy, gumy, piłki oraz inne pomoce do ćwiczeń. Ćwiczenia wykonywane są powoli i dokładnie, bez nadmiernego forsowania partii mięśniowych sprzyjającego ich niepotrzebnemu rozrostowi, przez to BS zalicza się do ćwiczeń wytrzymałościowych.

Ze względu na swoją prostotę i niewielką intensywność ćwiczenia BS kierowane są do osób o różnym poziomie zaawansowana, bez względu na wydolność fizyczną, wiek czy płeć. Nieskomplikowana technika ćwiczeń, wykonywana pod nadzorem instruktora, w takt kroków aerobowych, zalecana jest osobom o niewielkim zaawansowaniu, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę z ćwiczeniami fitness. Systematyczny trening BS sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej, wzmacnia mięśnie brzucha i kręgosłupa, przyczyniając się bezpośrednio do delikatnej poprawy rzeźby mięśniowej całego ciała.

Hip Hop
Hip­Hop to niezwykle dynamiczny i energiczny „taniec ulicy”, łączący i asymilujący techniki takie jak locking, popping, funk i house. Największą popularność zdobył dzięki teledyskom i koncertom wykonawców z kręgu muzyki hip­hop, soul, RNB, pop. Treningi rozpoczynają się rozgrzewką, zawierają elementy ćwiczeń koordynacyjnych i rozciągających.
Video Clip Dance
Taniec, który łączy w sobie różne style, m.in.: hip hop, street dance, elementy breakdance, street jazzu. Zajęcia opierają się głównie na nauce dynamicznych choreografii, które maja na celu przedstawienie konkretnego charakteru utworu, jak to zwykle w teledyskach bywa.
Popping

Popping taniec uliczny, zaliczany jako jeden z oryginalnych „funky styles”. Polega on na szybkim spinaniu i rozluźnianiu mięśni w rytm muzyki w połączeniu z różnymi pozami i ruchami. Tancerz poppingu zwany jest popperem. Jako jeden z najwcześniejszych stylów popping jest zaliczany do tańca hip hop.

Locking
Taniec locking to styl tańca, który polega na szybkich i zdecydowanych ruchach górnych partii ciała przy jednoczesnym zachowaniu luzu w jego dolnych częściach. Locking nawiązuje swą stylistyką do tańców ulicznych, związanych z kulturą hip­hopu i tańców grupy Funk Styles.
Dancehall
Taniec wywodzący się z Jamajki. To dynamiczny i żywy taniec uliczny, którego głównymi cechami jest płynność ruchów i bioder oraz tułowia. To taniec bardzo energetyzujący, zaliczany do grupy tańców hip­hop, ale oparty na zupełnie innym rytmie i krokach.
Ragga
Styl w muzyce jamajskiej wywodzący się z gatunków reggae i dancehall, którego podstawą są elektroniczne brzmienia, zresztą granice pomiędzy tymi nurtami często się przenikają. Ragga zapoczątkowane zostało przez Jamajczyków pochodzących z niskich warstw społecznych, gdzie nazwa ragamuffin, oznacza obdartusa, włóczęgę. Muzyka ragga posiada mocny przekaz, wokal jest agresywny, szybki i wyrazisty, a rytm utrzymywany jest w szybkim tempie.
Taniec współczesny solo
Taniec oparty na idei baletu, pozbawiony jednak jego sztywnych zasad, w szczególności kładzie nacisk na pokazanie emocji tancerza, który tańcząc układ, stara się opowiedzieć odbiorcy pewną historię poprzez ruchy charakterystyczne dla rodzaju tej opowieści.
Taniec współczesny grupa
Taniec współczesny jest mieszaniną wielu tańców takich jak taniec nowoczesny, taniec jazzowy, a nawet taniec towarzyski. Często zawiera elementy akrobatyki. Jednak głównym jego źródłem jest taniec klasyczny, szerzej znany jako balet, którego podstawowe elementy są nieodłącznymi elementami każdego układu. Jednak w przeciwieństwie do baletu najważniejszy jest przekaz emocji i uczuć tancerza, a nie zastosowane triki, czy sama technika tańca.
Jazz
Jazz współczesny, czyli inaczej modern jazz jest tańcem kontrastów, łączącym w sobie liryzm i dynamizm, przyspieszanie i zwalnianie, opadanie i wznoszenie. Styl ten wywodzi się z klasycznego tańca jazzowego.
  Modern
Salsa
Taniec dla każdego, ponieważ łatwo nauczyć się jej podstaw, a potem stopniowo doskonalić umiejętności. Salsa pasuje do prawie każdej muzyki, a więc jest bardzo praktyczna. Przy tym to taniec, który wyzwala pozytywną energię, bardzo swobodny, rytmiczny, energiczny, integracyjny. Można go tańczyć zarówno w parach jak i solo. Salsa pozwala na improwizację – nawet tańczona w parze, a przede wszystkim jest pełna humoru i pozwala dobrze się bawić.
Latino Dance Active
Tańce latyno­amerykańskie z odrobiną fitnessu (delikatna alternatywa dla ćwiczeń na siłowni). Zapraszamy nie tylko Panie. Program przeznaczony jest dla młodzieży, studentów i osób dorosłych. Taniec poprawia kondycję, samopoczucie i jest zdrową formą aktywnego wypoczynku!
Taniec Towarzyski
Dyscyplina sportowa zajmująca się tańcami wykonywanymi kiedyś na salach balowych, a obecnie na zawodach. Nauką będą objęte tańce standardowe – walc angielski, tango, walc wiedeński, quickstep, a na wyższych poziomach foxtrot, oraz tańce latynoamerykańskie – samba, rumba, cha cha, jive i dodatkowo pasodoble. Kursy tańca towarzyskiego najbardziej z wszystkich przydają się w praktyce.

Rytmika dla dzieci

Pozytywne emocje, rytmiczna muzyka, różnorodne i niezwykle widowiskowe kroki – to połączenie, które Twoje dziecko z pewnością pokocha! Nasze zajęcia to 100% tanecznego luzu i doskonałej zabawy – dużo ruchu, werwy i dobrze spożytkowanej energii! Zajęcia poprowadzą instruktorki, które uwielbiają dzieci i z radością spędzają z nimi czas, zwłaszcza gdy mogą jednocześnie dzielić się z nimi swoją pasją. Posiadają ogromne doświadczenie pedagogiczne i potrafią nawiązać doskonały kontakt z najmłodszymi. Ich wiedza taneczna w połączeniu z ciepłem i radością, jaką przekazują podczas zajęć, owocują wulkanem energii na sali! Na zajęciach zawsze dbają o dobre samopoczucie swoich podopiecznych. Ciekawi jak będzie? Zapraszamy na zajęcia!

Gimnastyka dla dzieci

Zajęcia, które pomagają dzieciom zyskać większą świadomość swojego ciała oraz poprawić swoją elastyczność poprzez ćwiczenia rozciągające. Gimnastyka dla dzieci to program który pozwoli Twojemu dziecku rozwinąć wszystkie zdolności motoryczne. Dodatkowym plusem zajęć jest rozwijanie koordynacji ruchowej oraz równowagi.

Gimnastyka dla seniorów

Świetna propozycja na utrzymanie ciała w dobrej kondycji i zdrowiu. Ćwiczenia z elementami choreografii tanecznej wzmacniają mięśnie, pomagają zapobiegać bólom kręgosłupa oraz poprawiają samopoczucie. Zajęcia poprawiają kondycje i wytrzymałość, relaksują oraz dodają energii. Senior Dance to najlepszy sposób na odkrycie źródła młodości i witalności!

Yoga

To start do zdrowego stylu życia oraz moc pozytywnych zmian, akceptacja i pewność siebie, poprawa i pogłebienie oddechu, korekcja postawy, poprawa koncentracji, wzmocnienie i uelastycznienie ciała, poprawa przemiany materii, poprawa odporności na stres i depresje, regulacja układu hormonalnego, głebszy sen oraz większa świadomość ciała

Zumba
Zumba to połączenie ćwiczeń fitness z elementami tańców latynoamerykańskich, gdzie łącząc elementy tańca z aerobikiem zrywa z przekonaniem, że ćwiczenia fizyczne muszą być nudne i monotonne. W Zumbie na podstawę treningu fizycznego nałożona jest warstwa dynamicznego tańca latynoamerykańskiego dzięki czemu, podczas intensywnego treningu wzmacniane są mięśnie, spalany jest nadmiar tłuszczu, a ćwiczących pochłania dynamiczny taniec i świetna zabawa w takt żywiołowej muzyki.
Slavica Dance
Slavica Dance to nowa forma aktywności fizycznej skierowana do wszystkich niezależnie od wieku czy kondycji fizycznej, to połączenie tańca z programem ćwiczeń fitnesowych w rytmie tradycyjnej muzyki ludowej przedstawionej w nowoczesnej aranżacji. Slavica Dance to staropolska tradycja muzyczna połączona z nowoczesnymi trendami tanecznymi, to prosty powrót do tradycji wzbogacony o nowoczesność.